OsloTech

SPENN-prisen

Vi er på jakt etter nye tjenester som forbedrer kundeopplevelsen i bank, finans og forsikring.

På SPENN-konferansen 2017 ønsker vi å premiere nye bedrifter eller tjenester som briljerer på kundeopplevelse. Netlife Research, Laboremus og Oslotech deler derfor ut SPENN-prisen for å løfte frem og premiere nye aktører som gjør handling ut av ideer.

Bank-, finans- og forsikring er avhengig av nytenkning for å gi kundene bedre løsninger. Vi jakter på de som bidrar til en bedre kundeopplevelse og ønsker å stå på scenen foran store deler av bransjen. Er det dere?

Hva leter vi etter?

  • Et digitalt og innovativt produkt eller tjeneste som forbedrer kundeopplevelsen innen bank, finans og/eller forsikring
  • Tjenesten/produktet må være ute i markedet
  • Det kan være en stor eller liten aktør som står bak, men det må uansett representere noe nytt i bransjen

Vinneren får

  • Få testet løsningen din med faktiske brukere hos Netlife Research og få konkrete råd til hvordan den kan forbedres.
  • Workshop med Laboremus om hvordan man bruker compliance til sin fordel, overkommer barrierene og sikrer vekst.

Vi plukker ut fem bedrifter som kommer på scenen på SPENN 24 mai på Hotel Bristol, disse får i tillegg:

  • Eksponering i forkant av konferansen gjennom sosiale medier
  • Gratis deltakelse på konferansen for 2 personer
  • 3 minutter til å presentere tjenesten, i tillegg til spørsmål i etterkant
  • Bobler og tapas med bransjen etter konferansen
  • Medieeksponering i forbindelse med konferansen

Hva trenger vi?

Send mail en mail til gerd@netliferesearch.com med følgende info:

  1. Lenke til tjenestens nettside (hvis det finnes) og kort beskrivelse av tjenestens visjon, mål og foreløpige resultater
  2. Bilder, video eller en annen dokumentasjon av løsningen i bruk
  3. Annen dokumentasjon som bilde og presentasjon kan lastes opp på valgfri fildelingstjeneste

Søknadsfrist: Fredag 5. mai